تحقیقات جدید در مورد تعیین جنسیت قبل از بارداری

0 ۵۸۰

تحقیقات جدید در مورد تعیین جنسیت

دومین پرسش ذکر شده در این نظرسنجی برای نشان دادن چگونگی انجام آزمایش اولیه جنسیتی برای مادران آینده و در مجموع 1126 پاسخ ارائه شده است. مزایایی که بیشترین درصد را کسب کردند خرید برای نوزاد (80.8٪) و نامگذاری نوزاد (80.5) بود. 52.6 از مادران همچنین اعلام کردند که می توانند با نوزاد خود ارتباط برقرار کنند ، در حالی که 42.5 اشاره کردند که با اطلاع اولیه از جنسیت جنین می توانند خواهر و برادرهای بزرگتر را برای جدیدترین ورود به خانواده آماده کنند.

سوال سوم با هدف بررسی مزایای ارتباط با دوستان و خانواده انجام شد در مجموع 1131 شرکت کننده به این پرسش پاسخ دادند. نتایج نشان داد که اکثر پاسخ دهندگان (71.6)) اظهار داشتند مفید است که پدربزرگ و مادربزرگ و سایر اقوام هرچه زودتر ازجنسیت نوزاد مطلع شوند. علاوه بر این ، 55.5 گزارش کرده اند  که تعیین جنسیت زود هنگام به همسرشان کمک می کند تا با نوزاد ارتباط برقرار کند. 24 درصد از مادران نیز از مزایای دانستن زودهنگام جنسیت جنین به منظور برپایی جشن جنسیتی مطلع شده اند. سایر مزایای دریافتی که مادران نشان دادند توانایی اعلام جنسیت جنین به دوستداران خود از طریق رسانه های اجتماعی (49٪) و ایمیل یا تلفن (40)) بود. اقلیتی معادل 7.5 گزارش دادند که توانایی اعلام اخبار از طریق کارت یا نامه را به عنوان مزیتی برای تعیین جنسیت اولیه جنین به دست آورده اند.

پرسش چهارم این نظرسنجی به عنوان یک پرسش پاسخ رایگان تدوین شد تا به شرکت کنندگان اجازه دهد مزایای بیشتری را که از SneakPeek® Test Gender Gender بدست آوردند ، ارائه دهند. تعداد قابل توجهی از مادران اعلام کردند که نمی خواهند منتظر سونوگرافی در هفته 18 بارداری باشند تا جنسیت نوزاد خود را بدانند ، زیرا برخی ادعا کردند که آنها بیش از حد بی حوصله هستند. بسیاری از مادران اولین بار نیز اظهار داشتند که می خواهند آمادگی خود را برای نوزاد خود زودتر آغاز کنند.

نتیجه تحقیقات جدید در مورد تعیین جنسیت قبل از بارداری

هدف از مطالعه انجام شده توسط Gateway Genomics ، بررسی مزایای تعیین زودهنگام جنین بر عوامل مختلف روند باروری بود. این مطالعه بر مزایای کلی ، مزایای برنامه ریزی و آماده سازی و توانایی برقراری ارتباط با دوستان و خانواده متمرکز شد. این نظرسنجی چهار سوالی توسط مجموع 1،129 مادر پس از زایمان که از آزمایش DNA جنسیت اولیه یا SneakPeek® ما استفاده کرده بودند ، تکمیل شد و هدف آن ارزیابی دلایلی بود که چرا مادران ترجیح می دهند ازجنسیت جنین خود زودتر مطلع شوند. اکثر پاسخ دهندگان در این مطالعه نشان دادند که آگاهی اولیه از جنسیت جنین می تواند کنجکاوی آنها را برآورده کند. بنابراین ، والدین انتظار دارند در اولین فرصت جنسیت نوزاد خود را بدانند. همچنین اطلاعات اولیه حاکی از آن است که مادران احساس کنترل و آرامش روانی را برای مادران فراهم می کنند. این امر می تواند استرس احتمالی را که مادران باردار تجربه می کنند با مدیریت بهتر زمان خود کاهش دهد. علاوه بر این ، تعداد قابل توجهی از مادران مزایای برنامه ریزی و آمادگی متعددی را که از شناسایی جنین در مراحل اولیه بارداری دریافت کرده اند ، گزارش کرده اند. مهمتر از همه ، خرید نوزاد و نامگذاری نوزاد تمرکز قابل توجهی داشت. این نشان می دهد که مادران با اطلاع از جنسیت جنین زودتر می توانند با آمادگی بیشتری برای ورود نوزاد آماده شوند. علاوه بر این ، شرکت کنندگان نگران توانایی فاش کردن جنسیت نوزاد خود برای دوستان و خانواده بودند. با آگاهی اولیه از جنسیت جنین ، مادران از مزایای مهمانی جنسیتی و برقراری ارتباط با دوستان و خانواده برای ارائه خبر خوب برخوردار می شوند.

 

چند محدودیت احتمالی این مطالعه باید ذکر شود. پرسشنامه موجود در این مطالعه کوتاه بود و همه گزینه ها به گونه ای طراحی شدند که به صورت مثبت ارائه شوند. این ممکن است پاسخهای محدودی داشته باشد و همچنین استدلالهای احتمالی متقابل شرکت کنندگان در مطالعه وجود داشته باشد. علاوه بر این ، جامعه نمونه فقط مادرانی را که از جنسیت یک آزمایش SneakPeek® دریافت کرده بودند ، شامل می شد ، در حالی که کسانی که نتیجه قطعی دریافت نکرده بودند ، واجد شرایط شرکت در آن نبودند. نتایج را می توان به صورت جانبدارانه در نظر گرفت زیرا پاسخ دهندگان تمایل بیشتری به مشارکت دارند و با دریافت نتیجه آزمایش رضایت بخش ، پاسخ های مثبت ارائه می دهند.

در نتیجه ، تجزیه و تحلیل نتایج نظرسنجی مزایای گزارش شده متنوعی را نشان می دهد که مادران از استفاده از آزمایش DNA جنسیت اولیه SneakPeek® به عنوان دستگاه تشخیص جنسیت اولیه جنین به دست آورده اند.

مشاوره تعیین جنسیت 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.